Schrijf je nu in!

Bestel nu je startbewijs!

Papendal logo diapositief

Veelgestelde vragen

  • Hoe krijg ik inzicht in de startwaves?

    Deze informatie volgt hier vanaf 14 augustus. Dit is terug te vinden op basis van jouw startnummer.

    Wanneer ontvang ik mijn startnummers thuis?

    Alle inschrijvingen t/m 13 augustus worden thuisgestuurd op 1 september. Vanaf 27 augustus geldt hiervoor een toeslag en worden opgestuurd op 5 september.
    Inschrijvingen in de periode 28 augustus t/m 8 september worden niet meer toegestuurd.

    Wanneer sluit de inschrijving?

    t/m 13 augustus inschrijven is alles thuisgestuurd voor reguliere prijs,
    t/m 27 augustus inschrijven is alles thuisgestuurd krijgen, tegen meerprijs
    t/m 8 september inschrijven is tegen last-minute prijs en materialen ophalen op Papendal.

    Waar kan ik mijn bestelde shirts ophalen?

    De t-shirts worden via post-nl toegezonden tegelijkertijd met de startnummers.

    Hoe ziet het shirt eruit?

    Er is weer een nieuw Airborne Freedom Run shirt. Een geweldig mooi shirt waar je in gezien wilt worden! Klik hier als je benieuwd bent naar het nieuwe shirt.

    Kan ik een shirt bestellen?

    Je kunt tijdens het inschrijven (zolang de voorraad strekt) een Airborne Freedom Run Shirt 2023 bestellen voor € 29,50. De maattabel kun je hier vinden.

    Mocht je dit vergeten zijn tijdens je inschrijving, dan kun je een t-shirt nabestellen. Ga hiervoor naar je dashboard (zie link in je bevestigingsmail) en voeg de t-shirt toe aan je deelname. Je dient de t-shirt direct te betalen bij het toevoegen aan je deelname.

    Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

    Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen. Indien hij ook daar niet staat, neem dan contact met ons op.

    Hoe kan ik mijn inschrijving annuleren?

    Het is niet mogelijk om de inschrijving te refunden. Overdragen is wel mogelijk. Link naar overdragen.

    Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?

    – Log in op https://atleta.cc/p/L1Rt/login met jouw email adres
    – Hier kun je jouw ticket terugvinden, persoonsgegevens vinden en een factuur.
    – Als je op jouw naam klikt kun je de gegevens aanpassen
    – Ook kunt u hier extra tickets bij bestellen.

    Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

    Mocht je na jouw inschrijving jouw adres willen wijzigen, alsnog een product willen bestellen, jouw afstand willen wijzigen of jouw startbewijs willen overdragen, dan kan dit eenvoudig door in te loggen op jouw dashboard.

    • Ga naar https://atleta.cc/p/L1Rt/login
    • Hier kan je inloggen met je email aderess
    • Hier kan je op je gegevens klikken om het aan te passen en producten bij te kopen als dit van toepassing is.
    • Veder is hier alle informatie over je bestelling te vinden.

    Waar kan ik mijn afstand wijzigen?

    Je kunt van afstand wijzigen mits de gewenste afstand nog niet is uitverkocht en het persoonlijke dashboard nog niet is bevroren (tot 13 augustus 20023). Wijzigen naar een hogere afstand kan met als voorwaarde dat het verschil in prijs wordt voldaan. Bij wijziging naar een lagere afstand, vindt geen restitutie van het inschrijfgeld (of een deel daarvan) plaats.
    De afstand is te wijzigen doormiddel van een mail sturen naar de Support van Atleta. Als je een langere afstand wilt doen moet je een bedrag bijbetalen. Bij een kleinere afstand wordt er geen geld terug gestort.
    Stuur een email naar support@atleta.cc met het referentienummer en informatie over jouw huidige ticket en welke ticket je wenst.
    Atleta zal verder contact met je opnemen voor de vervolg stappen.

    Wat zijn de algemene voorwaarden?

    Klik hier om onze algemene voorwaarden in te zien.

  • Wanneer krijg ik meer informatie over mijn deelname en het programma?

    Deze informatie volgt spoedig.

    Waar vind ik de uitslag?

    De uitslagen worden na afloop gepubliceerd op de uitslagenpagina. De link naar de uitslagenpagina ontvang je per e-mail na het evenement. Let op: dit geldt uitsluitend voor de 10km Run. Heb je een vraag of opmerking over jouw uitslag? Stuur dan een e-mail naar Mylaps Event Timing o.v.v. je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

    Waar bevinden de toiletten zich?

    Toiletten vind je bij de kleedaccommodaties, de start, de finish en langs het parcours bij (begraafplaats Oosterbeek).

    Is er een tijdslimiet?

    Het is mogelijk om tot 17.00u de finish te passeren.

    Tijdregistratie

    Alleen bij de Airborne Freedom Run 10km zal de MYLAPS BibTag worden gebruikt voor het registreren van tijd. Achter op je startnummer (Bib) bevindt zich een elektronische chip (Tag) en een kunststof afstandhouder. BibTag maakt het registreren van je tijden heel eenvoudig, het enige wat je moet doen is het correct dragen van het startnummer.
    Er is een mogelijkheid om stil te staan bij de de Airborne War Cemetery (je tijdsregistratie wordt hier op pauze gezet).

    Informatie om een goede tijdsregistratie te garanderen:

    Draag het startnummer zichtbaar op de borst. Bedek het startnummer niet met een jack of met je handen tijdens het passeren van de matten op de start- en finishlijn. Deze matten vangen het signaal van je BibTag op (Let ook op met het indrukken van je eigen stopwatch op de start- en finishlijn).

    Vouw of kreukel het startnummer niet. Zeker niet op de plaats waar de Tag zit.

    Gebruik vier speldjes op de hoekpunten van het startnummer, doorboor de Tag niet.

    Verwijder de kunststof afstandhouder niet.

    De BibTag werkt op basis van een andere technologie dan de MYLAPS ChampionChip. Daarom kun je tijdens dit evenement geen gebruikmaken van je gele of groene MYLAPS ChampionChip. Je kunt je MYLAPS ChampionChip echter gewoon aan je schoen laten zitten, deze stoort niet op het BibTag syteem.

    De Tags hoeven niet ingenomen te worden na de race, je kunt het startnummer (met Tag) als souvenir bewaren of bij het gewone afval weggooien (kunststof).

    Waar start welke run en waar is de finish?

    Night Run/ Walk + Kidsrun 1/ 2km –> Start en Finish Markt Papendal
    Trailafstanden 18 en 28 + Run 10km –> Start op Papendal en Finish Markt Arnhem
    Trail 45km –> Verzamelen op Papendal en met busvervoer naar Ginkelse Heide waar de start is. Finish op de Markt Arnhem

    Hoe ziet het programma er uit?

    Hier vind je het programma

    Hoe zien de parcoursen eruit?

    Klik hier voor alle parcoursen.

    Hoe bestel ik een medaille?

    Bij je inschrijving kun je een medaille bestellen voor €3,50. Mocht je dit vergeten zijn tijdens je inschrijving, dan kun je een medaille nabestellen. Ga hiervoor naar je dashboard (zie link in je bevestigingsmail) en voeg de medaille toe aan je deelname. Je dient de medaille direct te betalen bij het toevoegen aan je deelname.

    Is er een tassenafgifte?

    • Op zaterdag 9 september de Night Run/ Walk Night Run/ Walk (za. 9 sep.)
      • Gesloten tas
      • Let op: maximale afmetingen voor tassen is 30 (l)x 20 (b) x 50 (h) cm
      • Locatie: Gemeentehuis Arnhem
    • Op zondag 10 sept. de trailruns + Run 10km vanaf Papendal worden de tassen door de organisatie verplaatst van Papendal naar het centrum in Arnhem.
      • Gesloten tas
      • Let op: maximale afmetingen voor tassen is 30 (l)x 20 (b) x 50 (h) cm
      • Inname Multihal – Papendal
      • Afhalen Centrum – Arnhem, niet onderweg

    Bij de Kidsrun niet mogelijk om tassen in te leveren.

    Worden er foto's gemaakt?

    De organisatie maakt op verschillende plekken langs het parcours foto die je na afloop terug kunt vinden op de website. Na afloop ontvang je de link naar de webpagina met foto’s.

    Is er douchegelegenheid?

    Alleen bij de kleedkamers van Papendal is het mogelijk om te douchen.

    Zijn er kleedkamers aanwezig?

    Bij zowel de start op Papendal als start/ finish in Arnhem zijn kleedkamers gefaciliteerd.

    Hoe zit het met de bereikbaarheid?

    Klik hier voor alle informatie over de bereikbaarheid.

  • Is er een wachtlijst voor afstanden die uitverkocht zijn?

    De inschrijving van een onderdeel sluit zodra alle startnummers voor deze afstand zijn uitverkocht. Er is geen wachtlijst.

    Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?

    Voor alle vrijwilligerstaken verwijzen we je naar deze webpagina: https://airbornefreedomrun.nl/vrijwilligers/ 

    Welke medische verzorging is er op het parcours?

    Deze informatie volgt later

    Waar kan ik overnachten?

    Doe jij mee aan de Airborne Freedom Run en zoek je nog een heerlijk hotel om na je inspanning lekker te ontspannen? Verblijf dan bij Hotel Papendal!
    Hét meest unieke hotel in het hart van de Nederlandse topsport!

    Bij ons vind je wat je mag verwachten van een goed 4-sterren hotel. Rust, ruimte en gastvrijheid. Maar bovenal ervaar je hier de energie. Je kunt je weer helemaal opladen. Wat misschien niet iedereen weet; je hoeft geen (top)sporter te zijn om bij ons te kunnen verblijven. Maar vind je het leuk om te verblijven in een inspirerende, sportieve omgeving, waarbij het absoluut mogelijk is om onze (top)sporters tegen het lijf te lopen dan ben je van harte welkom. Wist je dat ons hotel ook rolstoelvriendelijk is? Wij beschikken over 151 comfortabele hotelkamers verdeeld over verschillende kamertypes.

    Aan jou de keuze wat bij je past. Neem ook eens een kijkje bij onze hotelfaciliteiten. Van fitness tot onze gezellige Bar Dug Out.
    Of verken alvast de omgeving en maak er een lang weekend van!

    Overtuigd en wil je boeken? Dan hebben wij een leuke actie voor je! Met de actiecode AFR2023 boek je tegen een voordelig tarief je kamer tijdens de Airborne Freedom Run op 9 of 10 september 2023.

    Prijs standaardkamer € 89 per kamer, per nacht inclusief ontbijt en exclusief verblijfsbelasting.
    Prijs superiorkamer € 104 per kamer, per nacht inclusief ontbijt en exclusief verblijfsbelasting.

    Boek deze speciale prijs hier.

    Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?

    Gevonden voorwerpen worden verzameld bij bagagepunt. Neem contact met ons op via evenementen@papendal.nl als jouw spullen hier ook niet liggen. Na afloop van het evenement hebben wij zicht op alle gevonden voorwerpen.

Bijbehorende tags

contact